Autor Wątek: Dwie próby doładowania portfela 1. Trustly 2. Przelewy24, stracone 195euro  (Przeczytany 1355 razy)

stanx

  • Fuks
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Karma: +0/-0
Cześć, wczoraj w nocy próbowałem doładować portfel z trustly (robiłem to już wiele razy) na 120 euro, pieniądze z mojego konta bankowego zostały pobrane, lecz na webmoney nic nie doszło, potem zrobiłem doładowanie przez przelewy24 na próbę 5 euro, przeszło chociaż też długo "myślał" paymaster24,  więc jeżeli udało się 5 euro, spróbowałem 75 znowu przez przelewy24, wszystko jakby przeszlo, ale potem na webmoney ukazal sie błąd i poeniądze nie zostały dodane, napisałem do supportu, lecz oni napisali abym dodał zdjęcia weryfikujące moją osobę, które już przecież wysyłałem.

Support

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Karma: +1/-0
Odp: Dwie próby doładowania portfela 1. Trustly 2. Przelewy24, stracone 195euro
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 01, 2018, 14:36:39 »
Hej,
najpierw proszę zobaczyć na zasady długości przelewu z konta bankowego do portfela na stronie doładowania pezez Trustly:

Po drugie, o której godzinie Twój bank ma sesje przelewów? Może przelew jeszcze nie został zrealizowany?
Z tego wynika, że tzrba czekać do czwartku. Jeśli nie otrzymasz pieniędzy na portfel, wtedy trzeba już będzie pisać do supporta. Wcześniej support nic się nie uda.

Cytuj
spróbowałem 75 znowu przez przelewy24, wszystko jakby przeszlo, ale potem na webmoney ukazal sie błąd i poeniądze nie zostały dodane
Co za błąd był? Błąd na stronie Przelewy24 czy Paymaster24?

Jeszcze nie mniej ważne zasady, to warunki Gwaranta WME. Czy zadowala Twój WMID tym warunkam?

stanx

  • Fuks
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Karma: +0/-0
Odp: Dwie próby doładowania portfela 1. Trustly 2. Przelewy24, stracone 195euro
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 03, 2018, 16:27:17 »
Cześć, dziękuję za opdowiedź. Wszystko jest spowodowane limitem na WME, próbuje teraz zweryfikować swój adres poprzez wyciąg z banku, lecz co chwilę coś nie pasuje. Mam takie pytanie, jeżeli nie uda mi się przejść weryfikacji adresu, w jaki sposób mogę się starać o zwrot pieniędzy?

Support

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Karma: +1/-0
Odp: Dwie próby doładowania portfela 1. Trustly 2. Przelewy24, stracone 195euro
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 03, 2018, 20:46:49 »
Cześć, dziękuję za opdowiedź.
Proszę  :)

próbuje teraz zweryfikować swój adres poprzez wyciąg z banku
Można to zrobić przez opłatę za gaz, wodę, akademik itp. Nie pasuje tylko płatność za telefon.

Mam takie pytanie, jeżeli nie uda mi się przejść weryfikacji adresu, w jaki sposób mogę się starać o zwrot pieniędzy?
Napisałem pytanie do Gwaranta WME i po go odpowiedzi napiszę tutaj.
Ale lepiej wysłać jakiś dokument zawierający adres zamieszkania. Jeśli tego nie zrobić, to portfel zostanie zablokowany i nie będziesz miał możliwości z korzystania portfela WME.

Support

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Karma: +1/-0
Odp: Dwie próby doładowania portfela 1. Trustly 2. Przelewy24, stracone 195euro
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 05, 2018, 13:36:51 »
Otrzymałem wiadomość od Gwaranta WME.
Jeśli nie uda się przejść weryfikacji adresu, to trzeba napisać do Gwaranta WME (WME Financial support na stronie support.wmtransfer.com) i powiedzieć dane konta bankowego, z którego wypełniałeś przelew do Trustly:
Cytuj
Beneficiary:
Beneficiary address:
Beneficiary Bank:
Beneficiary Bank address:
IBAN No.:
Swift Code:
Account No:
Sort Code: