Jesteś zablokowany w WebMoney i nie wiesz co robić?
Najpierw musisz dowiedzieć się jak sprawdzić: masz zablokowane konto w WebMoney czy nie.
1) przejdz do strony
https://passport.wmtransfer.com/asp/CertView.asp?wmid=xxxyyyzzzkkk, gdzie
xxxyyyzzzkkk – to Twój oraz dowolny
numer WMID w WebMoney;
2) naciśnij w punkcie
The service status na
click here in order to verify;

3) po autoryzacji w punkcie
The service status zjawi się napis:
service is open lub
service has been temporary suspended.
Service is open oznacza brak blokowania.
Service has been temporary suspended - użytkownik tego WMID ma zablokowane konto WebMoney.
Przykłady:
a)
brak blokowania:
b)
konto jest zablokowane, ale może być odblokowane:
c)
odblokowanie nie jest możliwe. Napis na górze na stronie paszporta
The maintenance of this WMID has been suspended. Such measures are applied if the user infringes the terms of use of WEBMONEY TRANSFER System, or if he refuses to fulfill the terms of the agreement lub w punkcie
The service status: service has been suspended oznacza, że zostałeś zablokowany na zawsze:

Jak odblokować konto WebMoney?Odblokowanie konta WebMoney możliwe
tylko przez Arbitraż w serwisie Pomocy (Support).
1) przejdz do strony
support.wmtransfer.com ta naciśnij na przycisk New ticket:

2) w punkcie
Please, choose a service wybierz
WebMoney.Arbitration. W punkcie
Please choose response notification method wybierz
WebMoney Keeper i naciśnij przycisk
Next:

3) po autoryzacji wpisz
po angelsku nazwę nowego tematu w
New Topic, wiadomość w
Message i jeśli masz jakiegoś plika, to dołącz go w
Attach file. Naciśnij
Send do wysłania wiadomości.
Autoryzacja musi być wypełniona z tego WMID, jaki chcesz odblokować. W wiadomości zapytaj
Co trzeba zrobić, żeby odblokować Swój WMID:
