Autor Wątek: Zostałem zablokowany w WebMoney - co robić?  (Przeczytany 2097 razy)

Support

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 128
  • Karma: +1/-0
Zostałem zablokowany w WebMoney - co robić?
« dnia: Styczeń 20, 2018, 20:00:36 »
Jesteś zablokowany w WebMoney i nie wiesz co robić?
Najpierw musisz dowiedzieć się jak sprawdzić: masz zablokowane konto w WebMoney czy nie.
1) przejdz do strony https://passport.wmtransfer.com/asp/CertView.asp?wmid=xxxyyyzzzkkk, gdzie xxxyyyzzzkkk – to Twój oraz dowolny numer WMID w WebMoney;
2) naciśnij w punkcie The service status na click here in order to verify;


3) po autoryzacji w punkcie The service status zjawi się napis: service is open lub service has been temporary suspended. Service is open oznacza brak blokowania. Service has been temporary suspended - użytkownik tego WMID ma zablokowane konto WebMoney.
Przykłady:
a) brak blokowania:


b) konto jest zablokowane, ale może być odblokowane:


c) odblokowanie nie jest możliwe. Napis na górze na stronie paszporta The maintenance of this WMID has been suspended. Such measures are applied if the user infringes the terms of use of WEBMONEY TRANSFER System, or if he refuses to fulfill the terms of the agreement lub w punkcie The service status: service has been suspended oznacza, że zostałeś zablokowany na zawsze:


Jak odblokować konto WebMoney?
Odblokowanie konta WebMoney możliwe tylko przez Arbitraż w serwisie Pomocy (Support).
1) przejdz do strony support.wmtransfer.com ta naciśnij na przycisk New ticket:


2) w punkcie Please, choose a service wybierz WebMoney.Arbitration. W punkcie Please choose response notification method wybierz WebMoney Keeper i naciśnij przycisk Next:


3) po autoryzacji wpisz po angelsku nazwę nowego tematu w New Topic, wiadomość w Message i jeśli masz jakiegoś plika, to dołącz go w Attach file. Naciśnij Send do wysłania wiadomości. Autoryzacja musi być wypełniona z tego WMID, jaki chcesz odblokować. W wiadomości zapytaj Co trzeba zrobić, żeby odblokować Swój WMID: