Autor Wątek: Nie mogę doładować portfela w Rublach oraz w Euro.  (Przeczytany 90 razy)

SonGoku920

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
  • Karma: +0/-0
Nie mogę doładować portfela w Rublach oraz w Euro.
« dnia: Październik 17, 2021, 23:30:00 »
Witam od jakiegoś czasu mam problem z doładowaniem portfela w Rublach na WebMoney. Wcześniej bez problemu to robiłem teraz przy próbie doładowania w Rublach mam taki komunikat: Unable to top up at the moment. Please contact support or try again later.
Mam formalny paszport i podpiętą kartę Polską do konta gdyż musiałem podpiąć bo od jakiegoś czasu jestem w Niemczech i nie chciało portfela doładować bez podpięcia karty w Polsce jak byłem nie trzeba było podpinać. Mam tez konto walutowe w Euro i kartę walutową w Euro którą w sklepie w Niemczech mogę płacić bez żadnych problemów i jak próbuję doładować Portfel w Euro mam taki komunikat: Płatność anulowana. Odmowa autoryzacji. Ta karta nie może zostać użyta. Wprowadź dane innej karty.

Pozdrawiam i proszę o pomoc.



Support

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Karma: +1/-0
Odp: Nie mogę doładować portfela w Rublach oraz w Euro.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 20, 2021, 21:19:56 »
Cześć,
dlaczego korzystasz z portfela w Rublach, korzystaj w Dolarach amerykańskich.
Sprób tamten sposób https://top-up.web.money/Order.aspx?ps=80&l=en&curr=z

Pozdrawiam.

SonGoku920

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
  • Karma: +0/-0
Odp: Nie mogę doładować portfela w Rublach oraz w Euro.
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 21, 2021, 00:55:53 »
Witam i dziękuje za odpowiedź. Dlatego korzystam iż wychodzi mi taniej kupować klucze do gier na plati market przez portfel w rublach. Teraz jestem w Niemczech to zarobiłem coś Euro to by mi tak wychodziło taniej ale niestety tą kartą nie przechodzą mi płatności w Euro oraz nie mogę doładować portfela w Euro także lipa straszna. Wychodziło by taniej bo nie muszę płacić teraz za przewalutowanie pieniędzy prowizji do banku gdyż mam to konto walutowe. Tym sposobem co mi Pan podał link powyżej też już próbowałem doładować portfel w euro i niestety tak samo się nie da. Dziwne to jest bo karta w euro bez problemu płacę w sklepie.

Dolarami jeszcze nie próbowałem ale też jest drożej niż w rublach i tak samo będzie opłata za przewalutowanie. Do supportu pisałem WebMoney to mi podali 2 linki żeby spróbował, ten co mi Pan podał i jakiś co działają tylko karty w Rublach i już nie odpisali. Jestem zawiedziony. Niby mam ten formalny paszport i wysłałem im skany dowodu i kart bankowych a i tak kupować nie mogę. To jak dla mnie jest jakiś cyrk. Pozdrawiam i jak mam Pan jeszcze jakieś pomysły to proszę pisać.

SonGoku920

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
  • Karma: +0/-0
Odp: Nie mogę doładować portfela w Rublach oraz w Euro.
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 21, 2021, 01:41:47 »
Teraz jeszcze próbowałem doładować portfel w dolarach ale nie mam w ogóle takiej możliwości mimo iż mam założony portfel Z w dolarach to jak wybieram ten portfel i następnie top up to zawsze się to kończy na tym że otwiera się strona z doładowanie w euro i jest tylko portfel w euro do wyboru.

SonGoku920

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
  • Karma: +0/-0
Odp: Nie mogę doładować portfela w Rublach oraz w Euro.
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 21, 2021, 03:11:53 »
Tak mi odpisali z supportu WebMoney:
Cześć!
W wyniku przeprowadzonego postępowania otrzymaliśmy informację, że Państwa próby doładowania portfela kartą są odrzucane przez nabywcę firmy operatorskiej. Nie podano jednak konkretnej przyczyny: poniższe transakcje nie zostały rozliczone przez naszego agenta rozliczeniowego i w rezultacie zostały wykazane jako nieudane.

Zakładamy, że jest to spowodowane zmianą ustawień bezpieczeństwa w oparciu o wewnętrzną politykę operatora, której nie możemy komentować ze względu na etykę korporacyjną i nie mamy na to wpływu.
Ze swojej strony nie dokonaliśmy żadnych zmian w zasadach działania tej usługi. Usługa działa normalnie. Portfele klientów są uzupełniane.

Spróbuj użyć innej karty lub innej metody doładowania na top-up.wmtransfer.com/
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Z poważaniem.

Dzwoniłem do swojego banku i są przekonani że wina nie leży po ich stronie także nie wiem co jeszcze mógłbym zrobić. Zablokowali mi karty i odblokowali i nic to nie pomogło. Doradca z banku polecił mi odłączenie kart od konta Webmoney i przyłączenie ponownie. Tak zrobiłem i czekam aż mi zweryfikują zdjęcia które im wysłałem tych że kart. Nie wiem co odpisać jeszcze supportowi webmoney żeby sprawa ruszyła do przodu.

Support

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Karma: +1/-0
Odp: Nie mogę doładować portfela w Rublach oraz w Euro.
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 21, 2021, 20:45:54 »
Ale na plati market jest możliwość kupować klucze kartką bankową.
Zobacz https://prnt.sc/1wzqg14

SonGoku920

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
  • Karma: +0/-0
Odp: Nie mogę doładować portfela w Rublach oraz w Euro.
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 21, 2021, 23:28:37 »
Wiem że można ale tak naprawdę nie można bo odrzuca praktycznie wszystkie płatności kartą na plati market. Chyba że przez enoit ale też odrzuca często. Dużo taniej wychodzi kupować przez webmoney i właśnie dlatego tam założyłem konto, czasami nawet jest to różnica 30zl.

Support

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Karma: +1/-0
Odp: Nie mogę doładować portfela w Rublach oraz w Euro.
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 22, 2021, 18:10:33 »
no tak, jestem zgodny.
a przez Przelewy24 to tak samo wielkz prowizja?
https://forum.wmpolska.com/?topic=4.0

jeszcze mogę porzdzić ten sposób - doładować portfela z EUR konta https://top-up.wmtransfer.com/Order.aspx?ps=160&curr=E

ale jeszcze znalazł taki sposób - doładowanie portfela w rublach https://top-up.web.money/order.aspx?ps=151

pozdrawiam  *VICTORY*

SonGoku920

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
  • Karma: +0/-0
Odp: Nie mogę doładować portfela w Rublach oraz w Euro.
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 22, 2021, 23:17:07 »
Dziękuję za odpowiedź. Niestety nie mam takiej opcji jak jestem w Niemczech jeśli chodzi o przelewy. Jak zmieniam VPN na Polskie to wtedy jest opcja przelewy ale wolę nie kombinować bo nie wiadomo co zrobią jak to wykryją. Sprawdzę te dwa sposoby co Pan podał i dam znać czy coś z tego wyszło

SonGoku920

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
  • Karma: +0/-0
Odp: Nie mogę doładować portfela w Rublach oraz w Euro.
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 23, 2021, 00:25:38 »
Ten sposób z Rubali już próbowałem i działał ale przestał działać. Ten przelew z Euro konta jakby nie trwał 3 dni to byłby dla mnie idealny ale niestety trwa.

SonGoku920

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 12
  • Karma: +0/-0
Odp: Nie mogę doładować portfela w Rublach oraz w Euro.
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 23, 2021, 21:16:57 »
Witam ponownie mały update z mojej strony.

Wczoraj i dzisiaj udało mi się doładować portmonetkę w euro poprzez przelewy24 w każdym bądź razie przelewy odbywają się z konta Polskiego a nie walutowego. Jest prowizja 0,5 euro od webmoney oraz za sam zakup na plati market bardzo znikoma. Korzystniej było by jakby transakcje odbywały się przez konto walutowego gdyż jak przewalutowanie odbywa się poprzez bank nie jest tak korzystny kurs euro.

Z supportu odpisali mi tak:

Dzień dobry,

Głównym wymaganiem tej usługi uzupełniania portfela jest to, że Twoja karta musi obsługiwać bezpieczną metodę uwierzytelniania Full 3D.
Nie możemy jednak powiedzieć ze 100% dokładnością, czy uzupełnienie się powiedzie. Możesz się tego dowiedzieć tylko testując samą kartę. Niektóre karty nie obsługują typu transakcji, z których korzysta nasz operator – jest to Polecenie Zapłaty.

Jak już powiedzieliśmy, z naszej strony technicznie niemożliwe jest wpływanie na tę sytuację.
Tutaj uruchamiane są ustawienia Banku Emitenta. Bank wydający to bank, który wydał Twoją kartę.

Widzimy, że próbujesz użyć różnych kart, ale tego samego banku. Najprawdopodobniej istnieje ograniczenie dotyczące tego rodzaju płatności za Twoje karty.
Spróbuj skontaktować się w tej sprawie ze swoim bankiem. Być może tę funkcję można aktywować. Spróbuj użyć kart z innego banku.
Lub skorzystaj z innych usług doładowań, proszę:
top-up.webmoney.ru/Def…183

Z poważaniem,
Wsparcie

Dzwoniłem do banku i mi powiedzieli że wszystko z ich strony jest jak najbardziej w porządku i że nie zmieniali nic w polityce płatności kartami. Pan który ze mną rozmawiał napisał maila do wydawcy kart czy coś w ten deseń i czekamy co mu odpiszą. Jeszcze napisze do supportu czy strona 3 w tej transakcji nie zmieniła  swoich warunków w płatności kartami bo nic innego nie przychodzi mi już do głowy.

Pozdrawiam i jak ma Pan jeszcze jakieś pomysły proszę pisać.