Autor Wątek: Błąd przy zakładaniu portfela wme  (Przeczytany 474 razy)

731843268680

  • Fuks
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Karma: +0/-0
Błąd przy zakładaniu portfela wme
« dnia: Marzec 16, 2021, 08:35:55 »
Witam
Mam problem z założeniem portfela wme. Na aplikacji po uzupełnieniu danych prosi o zalogowanie się z wykorzystaniem e-num lus sms. Po poprawnym zalogowaniu zaczynam od nowa tym razem wyskakuje komunikat: Musisz zaktualizować dane dotyczące Twojej rzeczywistej lokalizacji. Dane uzupełnione prawidłowo.  Na stronie www po uzupełnieniu danych przy zakładaniu portfela wyskakuje komunikat : Nieznany błąd. W ramach testów założyłam portfel WMR, pojawił się od razu bez żadnych problemów. Ktoś miał podobną sytuację i wie co zrobić?

Support

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 117
  • Karma: +1/-0
Odp: Błąd przy zakładaniu portfela wme
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 16, 2021, 23:07:29 »
Witam,
myślę w tej kwestii musisz związać się z doradca webmoney na tej stronie https://support.wmtransfer.com/asp/services.asp

731843268680

  • Fuks
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Karma: +0/-0
Odp: Błąd przy zakładaniu portfela wme
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 17, 2021, 07:39:54 »
Dziękuję bardzo chyba faktycznie tylko to mi pozostaje :)